Älskade karro

Halloj...
Bad update idag ser jag ;)
men kan ju inte sitta vid datorn jämt hehe...

Jag och älsklingen var som sagt barnfria igår
och vi åt en god middag tillsammans och drack någon cider.
Sen somnade jag rätt så fort.
Är skit trött av mig hehe!

Idag när vi vaknade KVART ÖVER SJU!!!
så kollade vi på tv en stund,
sen dammsög vi lägenheten drog iväg ti dammsugare.
Gjorde oss i ordning och drog iväg till forum och mötte upp jenni och Karro.
Sen hämtade Kenta upp patrik och dom drog hem till fiskis medans vi tjejer gick runt i forum en stund till.
Sen har vi varit hemma hos karro och kenta hela dagen och firat Kenta!

Mina 2 älsklingar ville åka hem för en stund sedan medans jag stannar kvar.
ikväll blir det att dricka lite vin med älskade karro.
Vi ska hem till Maria och spela lite spel och ha det trevligt =D
Sen sover jag nog över här hos karro, det blir lättast så!

MYS säger jag bara!

Nu ska karro hoppa in i en dusch och börja fixa sig
så jag ska passa på att facebooka lite ;)
Ta hand om er alla... !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0