en liten bloppis


Fast allt är gratis =D
har rensat Novalies ena garderob nu och har en del
kläder som jag tänkte svischa iväg.
men om det är någon som är intresserad av något
så kan ni mejla mig eller lämna en kommentar.

[email protected]

Det mesta är i storlek 80



Taget







Taget

 
Fram                            Bak

Taget

 
Fram                           Bak



Taget




Taget



Taget



taget



Taget







Taget



Taget






Taget








Taget





Taget






Som sagt så är allt gratis,
men är det så att ni vill att jag skickar det så får ni själva betala frakten.
men annars är man välkommen hit och hämta upp det!

Först till kvarn ;)


Kommentarer
Postat av: veronika

jag vill ha!!!!! =D

2010-08-09 @ 11:45:00
Postat av: Jenni 21 år, mamma & gravid

Åh vilka fina grejer. Jag skulle vilja ha några saker, jag kan betala frakt ;) Plagg nr 5, 8, 9, 10, 15, 17 & 22. Shit värsta gamen jag är hahaha :D

2010-08-09 @ 11:45:20
URL: http://jennisfamilj.blogg.se/
Postat av: Jenni 21 år, mamma & gravid

Ja tack jättegärna :) Väg allt bara och så kan du säga vad det kostar i frakt sen :)

2010-08-09 @ 12:33:04
URL: http://jennisfamilj.blogg.se/
Postat av: Jenni 21 år, mamma & gravid

Gör som du vill, jag betalar in det på en gång hur som.. :P Släng i den där Hello Kitty bodyn också om du vill :) Vad snäll du är förresten som ger bort kläder!

2010-08-09 @ 14:26:26
URL: http://jennisfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0