kattvakt!

God morgon gott folk.
Vaknade för ca 15 minuter sedan..
Sovmorgon för min del.. TACK TACK ;)
Men jag ska snart dra iväg och jobba IGEN
Har stängning och jobbar mellan 20-22:15 helt själv :(
Jag får gå runt och prata med dammråttorna på jobbet haha!

Igår när jag kom hem så möte en söt liten katt upp mig vid dörren.
Hade ju helt glömt bort att vi skulle vara kattvakt åt fina Tindra.
Den är Patriks storasysters katt och hennes sambos.
Så Tindra ska vi nu ha i 1 vecka.
Gissa vem som är glad över det här hemma =)
Ja jusste NOVALIE !

Imorgon har jag faktiskt tagit ledig från jobbet.
Skulle egentligen jjobba 13-22:15 precis som idag
men jag och min lilla familj åker till mamma och CO
i Malmköping och ska fira min bror som blir 12 år.
Saknar ju min bonde familj där nere haha :P

Aja har inte så mycket mer vettigt att skriva.
Och snart hörrni får ni veta vad som har vart så hemligt.
=D





                              Min underbara familj ♥




                      Min älskade lillebror och jag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0