LÖrdag morgon!!!

Halloj everyone!!!!!!!!!!!!!!!

Sovit bra???
Det har iaf jag.
Jag deckade runt halv 9 igår när jag skulle lägga Novalie
och sov sedan för natten.
Det var ju trevligt fredags mys jag och Patrik hade haha.
Stackaren... jag får ta igen det idag =)

Igår var jag och Patrik och storhandlade
nere i Coop här i Orminge.
Skönt att den har utsetts till Nackas billigaste butik tycker jag =)
Novalie var iaf hemma då med min mormor.
Dom lekte och åt middag och badade.
Så Novalie var helt klar föär läggning när vi kom hem!


Idag har vi inga plnera och vet inte alls vad vi ska göra
Men något kommer vi nog på!
Nej nu ska jag ta en morgon cigg.

BTW Patrik sover fortfarande (skönt för honom) =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0