missat samtal 1 - dagis

Förstår ni paniken när man ser att man har ett missat samtal från dagis.
Jag bad om 5 minuters rast och sprang upp till lunch rummet och ringde upp till dagis.
Då berättade dom att Novalie hade ramlat och slagit i huvudet och örat,
men att allt var lugnt nu.
Men under denna korta stund innan dom svarade och jag fick veta vad som hade hänt
så tänkte jag tusen tankar om allt det värsta som kunde ha hänt.
Usch det var riktigt jobbigt!


Novalie är även väldigt dålig i magen.
4 gången inatt fick vi byta blöja
och 5 gånger hade hon bajsat på dagis
och det var löst!
Gav henne precis en flaska välling för att se om hon kan behålla det.
Om inte så blir det att vabba imorgon!

Håller tummarna att hon blir bra,
inte kul med sjuka barn =(



Novalie med sin älskade mormor ♥

Kommentarer
Postat av: Moa

Hejsan! Det är såhär, att jag behöver din hjälp!

Jag är med i en fototävling, och försöker ragga röster.

Så, nu räknar jag med dig! Som tack för detta, så länkar jag dig på min blogg!



Du får fler besökare. Jag får röster. Alla vinner på detta?

Ursäkta för detta om du inte är intresserad, men.



Gå in på min blogg för att läsa mer! Supertack! :)

( Förlåt om jag skickat detta förut, men det är för att man kan rösta flera gånger! )

2010-08-19 @ 18:12:27
URL: http://moathemoses.blogg.se/
Postat av: Emmelist

tack så mycket :D



2010-08-19 @ 19:09:25
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0