Nacka forum!

Halloj...
Har precis vaknat upp ur koma ;)
Ska snart börja laga biffstroganoff här hemma,
ska bli riktigt gott!

Idag hade jag som sagt en del bankärenden i forum.
Det var meningen att jag skulle åka själv
men fick med mig hela "taikon" familjen hehe
Therese var här imorse med underbara Elin,
sen ville hon följa med till forum,
sen ringde Celina och Julia också följa med!
Sen hörde även Rebecca av sig och sa att hon hade en del
ärenden i forum och ville gärna mötas upp.
Så självklart gjorde vi det!

Men allt gick inte alls som det skulle idag.
Det vart tjafs på baknen och jag var fly förbannad!!!
Tar hela historien i låsta bloggen istället.

Var iaf hemma i orminge vid 14 tiden,
gick upp till sko affären och köpte mig ett par
gummistövlar,
sen gick jag och Novalie hem och vilade lite!


Nej nu måste jag fortästta med maten.
Hörs senare =D



Villtillbaka till värmen
där allt är lugnt och problemfritt!



Kommentarer
Postat av: Jenni, mamma till Nova

Det lät inge vidare, det där med banken alltså... :/

2010-08-30 @ 17:27:26
URL: http://jennisfamilj.blogg.se/
Postat av: Lillis

Jag vill kunna läsa den låsta oxå......

2010-08-30 @ 17:50:08
URL: http://ahlinarnas.blogg.se/
Postat av: veronika

Klart att ni ska vara hos oss! Nästa sommar kan novalie och emilia leka ute på tomten =D och vi kan sola!

2010-08-30 @ 21:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0