novalie ska bli dansproffs

Nej inte direkt hehe.
Men däremot ska hon börja på barn dans/rytmik from nästa söndag.
Så det ska blir riktigt kul och se vad hon tycker om det =D
Hoppas hon tycker det är kul för hemma ÄLSKAR hon att dansa...
Men som sagt, det återstår att se!!!


Imorgon och på tisdag är Novalie ledig från dagis.
Novalies farmor ville ha henne imorgon tills på tisdag
så då får det bli så =)
Sen på onsdag får Novalie gå på dagis fast jag är ledig.
Då kan jag åka till skolan och göra det som måstes göra m.m.


Nej fan, fastnar hela tiden i filmen på TV5.
Ska fortsätta kolla nu.
Hörs kanske senare om jag inte somnar!


Bild lånad från google...


Förhoppningsvis så ska jag försöka fixa en ny mobil innan Novalies dans börjar
så jag kan ta bilder =)
Novalies morfar, tycker inte du det verkar som en bra ide ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0