pratat med läkaren

Vc ringde upp för en liten stund sedan
och efter att jag berättat mina symptom så sa hon bara
- gör dig av med katten så snart som möjligt!
Jaha jaaa det är ju inte så lätt eftersom vi är kattvakt fram tills på lördag!!!
Då fick jag som svar att jag kommer att ha svårt att andas fram tills dess.
SKITLÄSKIGT juh!!!
Hon ville iaf att jag skulle komma ner på besök vid 09:15 och andas i någon slags
inhalator och kolla lite.
Så idag blir det en "sjukdag" för mig.
Sen måste jag byta sängkläder och "sanera" hela sovrummet och sen stänga dörren in dit
så inte katten går in.
Det kan ju bli värre,
Och den känslan som jag hade imorse när jag vaknade vill jag inte vara med om igen.
Trodde allvarligt att jag skulle dö! usch usch!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0