Shopping i bulgarien!

I Bulgarien fanns det en hel del shopping.
Och inte kunde man hålla i plånboken då inte...
Allt är ÄKTA bara så ni vet (not haha)
Men det är snygga iaf!
Det är väl det som räknas.
Tänkte iaf visa upp lite av det vi shoppade där =D


Min


Novalies


Min


Novalies


Patriks


Patriks


Min


Min


Mina strumpor och Patriks kallingar


Våra heta handdukar haha!


Novalies


Novalies


Min


Patriks


Patriks


Novalies


Min fina klänning (ÄLSKAR DEN)


Patriks


Min fina väska


Min matchande plånbok


Våran fina resväska



Det var en del av shoppingen.
Sen köpte lite souvenirer också.
En askopp och en skit häftig tändare...
Kolla här



HAHA häftig va ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0