Skaffa barn och gifta mig ♥


Sitter här nu och kollar på en massa bröllopsklänningar
Vi ska gifta oss nästa år och då kommer bebisen också =D
Fan det är lika bra att ta 2 flugor i en smäll...

Så här ser iaf bröllopsklänningen ut som jag ska ha
men dom får nog special sy den för mig eftersom jag antagligen är gravid då.




Visst är den fin =)
Sen funderar jag på en grön bukett med rosor...
Ufff hetast i stan kommer jag att vara!






Fan jag fick ju lite panik av mig själv just nu...
OFTA jag ska gifta mig och SKAFFA ett till barn...
NOOOOOOOO I DONT THINK SOOOO! hahaha
Jag kan ju inte härma alla andra ju ;) (skoja bara)
Nej men seriöst... Inge barn eller giftermål är det
Så till er som gissat hittils så är det FEL FEL FEL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0