tjuvkikade!

Gick precis in i sovrummet för att se om Novalie hade somnat ännu.
Såg då att BÅDA mina älsklingar sussade så sött.
Så nu har jag en liten egen tid här hemma.
Sitter med en kopp kaffe och datanördar,
kålpuddingen är i ugnen och jag väntar på att dom ska vakna!

Ska kolla runt lite till på mobiltelefoner,
har inte bestämt mig ännu vilken jag vill ha.

Först var det Xperia mini pro


Men nu är jag inne på en annan Xperia white

Patrik vill också ha den stora Xperian fast svart
och jag den vita.
Men men måste kolla lite till innan vi bestämmer oss.
Så vi inte är alltför spontana och sen inte blir nöjd!

Aja ska fortsätta kolla runt nu!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Vita telefoner är så snyggt har själv en vit :)

2010-08-22 @ 16:54:22
URL: http://emmasandracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0