vinkväll med den fina

Igår hade jag och Celina en lite vin kväll.
Först var vi hemma hos mig, sedan gick vi förbi Celinas mamma en stund
och sen körde Carina ut oss till fiskis och vi gick hem till min svärmor.
Patriks syster Malin fyllde 20 år i fredags så vi firade henne lite.
Det var jätte trevligt med en massa folk =)

Jag och celina åkte hem med ca 24 tåget och var hemma strax efter halv 1.
Slängde i mig lite pasta och sen vart det att sova.

Idag hämtade min mormor upp mig
och min lilla familj och åkte ut till fiskis
igen och firade Malin, men denna gång med tårta ;)
Kom hem för en liten stund sedan och har satt
igång med kålpuddingen =)
Ska bli riktigt gott (hoppas jag)
Karro, Kenta, mathilda och Emilia kommer över på middag
så det ska bli trevligt!
Tänkte börja duka upp snart med tallrikar m.m
Har ju saknat det lilla gänget =)

Ne har inte så mycket mer att skriva.
kanske hörs senare ikväll!!!





Btw har jag nämnt att novalie kommer
att vara med i en musikvideo.
Här är en bild tagen direkt från klippet =)

Mammas duktiga tjej ♥


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad är det för musikvideo?

2010-08-22 @ 15:57:12
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0