barnfri idag!

Äntligen lite tid över till bloggen!
Så tjabba tjena hallå på er alla ;)

Fortfarande grymt mycket i skolan
men jag pluggar på och håller ut,
för snart är det ändå JULLOV!!!
Wiiiihooooo!!!

Idag lämnade jag finaste på förskolan
sen hem och plugga och sen vidare på HLR utbildning.
Nu väl hemma så lagar jag LA NAPOLITANA :P
Italiensk tomatsås - så nu ska den stå där och puttra 1 timme.
Och till detta blir det såklart PASTAAAAA...
Novalie ska sova hemma hos sin farmor idag,
Så inga ordentliga kvällsrutiner blir det ikväll ;)


Ja hörrni mitt liv står stilla känns det som,
eller inte direkt men det finns inget att dela med sig liksom,
eller inget som rör bloggen iaf!
Det mesta är privat.



Men snart är det jul.
Jag längtar så...
Och så ska man agera som jultomte också,
det blir något nytt!
Men det ska nog gå bra =D


Inga nytagna bilder har jag heller,
men kan bjuda på en bild på mig och min älskade boje ♥
Från i lördags då vi var ute!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0