bullmamman emma!

Jaha ännu ett bullbak vart det!
När ska detta ta slut??
Ne då, jag bakar ju för att jag tycker det är kul =D

Idag har vart en riktigt mysig dag (än så länge)
Gick upp vid 7 tiden och runt halv 9 så gick vi ut på morgon promenad
Var henmma runt 10 tiden och då vart det lite lek.
Sen somnade både jag och Novalie runt halv 12 och vaknade 15:00
Så det var en riktigt skön vila!

Vi var även förbi affären ens väng och där hittade Novalie
klistermärkes ställningen och så var det på några hundar
så då sa Novalie - Novalie måste ha dom hära hundarna!!!
Och självklart fick hon dom haha!

Nu håller jag på och bakar saffransbullar,
sen ska jag börja med middagen!

Vad gör alla andra denna fredag då?





Åh så fint det vart :P





Älskar dig Novalie ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0