Come on!!!

Goooood eftermiddag!
Här hemma vaknade vi för en liten stund sedan :/
SKÖNT med vila ju ;) hehe...

I förmiddags så vart det lite shopping för våran del
och även en lunch på Thaien med therese och Elin.
Sen hem och kolla på Pippi och sova!


Snart ska jag börja med middagen,
det blir Ratatouille med ris ;)
Smarrigt va !!!
Patrik är inte speciellt förtjust i veg mat (kaninmat enligt honom och hans pappa)
Men jag gillar det riktigt mycket!



Funtar på vad man ska göra imorgon,
Någon som vill LEKA???


Bilder på det som shoppades idag!


En halsduk till mig
Det är stor och runt och sitter ihop
men jag vek den dubbelt!




Rosa benvärmare till novalie
och hennes nyårsoutfit!
(tänkte ta ett kort på hennes nyårs outfit alldeles strax!)




Knee highs till mig om min nyårsoutfit
En söt liten rosett på vaden kommer det bli =)




Glitter eyeliner till mig ;)





Såhär ser Novalie blivande NYÅRSOUTFIT ut
Ser lite konstigt ut nu men kommer bli kanon på henne!
Och så ska Emilia (Veronikas dotter) Ha likadant!
NAAAWWW så söta dom kommer bli ;)






Hej så länge,
hörs senare ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0