fullbokad helg =D

Det har verkligen vart en kanon bra helg!
Ritkigt skön men ändå mycket att göra.

I fredags åkte jag hem till min kära vän Boje
Det vart en massa tjejsnack...

Igår var vi först på dop.
Therese och Fredriks fina Elin döptes
Jätte fint var det!


Min kamera suger ju tyvärr
Så detta var den enda bilden jag tog!

Efter dopet åkte vi hem
svirade om till mjukis kläder
och sen åkte vi hem till Peter och Jonna!
Dom bjöd på Sushi middag och så bakade jag
en massa bullar till Peters äldsta sons skola!
Och barnen lekte en massa (Adrian & Novalie)
Vi var inte hemma först vid 21 tiden.
Men det var grymt trevligt...
Härliga människor det där ;)

Idag agerade min kära karl som barnvakt
till Novalie och Adrian,
medans jag åkte till IKEA med Jonna och Peter.
Så nu har man handlat hem en massa mys grejer =)=)=)


Om ett tag kommer min älskade familj Pelosio
hit och ska äta middag ♥

Älskar verkligen att umgås med nära och kära!


Lillebror ♥



En massa bilder på dom finaste ♥











NAAAAAAAAAAAW!!! =D



Tack för en UNDERBAR helg allihopa!


Kommentarer
Postat av: charlotte

åååå så söta dom e.... gud vad tiden går fort ;)

2010-12-14 @ 09:34:54
Postat av: charlotte

åååå så söta dom e.... gud vad tiden går fort ;)

2010-12-14 @ 09:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0