god morgon god morgooooooon

Sovmorgon???
Ja enligt mig är 8 sovmorgon ;)
Då aknade iaf jag och Novalie!
Vi har precis ätit lite frukost
ioch nu sitter jag här med ett glas kaffe!

Igår kväll fick jag en massa överraskningar av min kära man ;)
Efter att Novalie hade somnat så sa han att han hade en liten present till mig
Jaha tänkte jag och varför då?
Jo för att jag älskar dig så mycket och du är finastaste som finns ;)
*jag smälte* HA HA!

Aja fick öppna det iaf och det var en jätte fin BH och string trosor.
Svarta spets med en lite röd rosett mellan brösten!
Kanon fina och SKÖNA!!!

Sen gick det ett litet tag och så sa han att jag skulle öppna en av julklapparna
Jag sa att jag inte ville utan vill hålla mig till jualfton.
Men han sa att jag skulle förstå varför jag måste öppna den nu!
Aja - (jag ger mig ganska lätt nr det gäller presenter) haha
Jag älskar det!
Öppnade iaf den julklappen och där var det en bunt papper.
Började kolla runt på dom och insåg sedan att min älskling
har gått och köpt en IPHONE 4 till mig =)=)=)
Så nu väntar jag på att den ska komma hem till oss,
den kommer antingen innan jul eller veckan efter jul!
Och jag kommer även byta till 3!
Men ska ringa dom och säga att jag vill ha kvar det numret jag har nu.
Så får vi se om det går =)



Ja hörrni - det var mig en överraskande Onsdag ♥

Och utöver detta så har jag även 2 julklappar på julafton också från honom.
Det tycker jag är rätt så generöst faktiskt ;)!!!

Slutskrytet nu haha :P


Händer annars idag då?

Kommentarer
Postat av: Therese mamma till Alicia

Nej jag tror inte det. Jag har i allafall inte sett nåt som hon har gjort! Men hon är så liten än så länge. Men det kommer väl så småningom. :)

2010-12-16 @ 09:04:14
URL: http://youremyangel.blogg.se/
Postat av: Therese

Gulle Patrik <3

2010-12-16 @ 10:19:10
URL: http://thereselundgren82.blogg.se/
Postat av: Emelie ~ Gravid till barn #1

Vad snällt av honom, vill också ha någon som ger mig presenter så där :D

2010-12-16 @ 18:08:55
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0