it's never gonna be the same again

Rubrik rubrik rubrik...
Fucking jävla rubrik...

Ibland är det jobbigt med rubrik
men en rubrik kan säga mer än ett helt inlägg
Utan att man ens behöver skriva om det!

Ja nu har ni lärt er lite om rubriker också..
HA HA HA shit va jag är RASTLÖS och UTTRÅKAD

Helt ärligt så förstår jag inte människor som väljer att
bo på såna här ställen...
FÖRLÅÅÅT men jag är bara ärlig haha!


GAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH
snart åker vi upp till sporthallen
och kollar på när lillebror tränar innebandy..
Kul kul - the är liksom THE THING här i bondhålan haha!


Ne nu har jag mobbat klart!

God kväll på er!


 Här har ni en bild på Malmköping
hahahah!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag trivs mycket bättre i en mindre stad/by än i storstan. Det är så lugnt och trevligt och "alla vet vem alla är" dock är de ju inte alltid en fördel men iaf jag skulle nog inte flytta till sthlm igen om jag nu inte fick värsta kanon jobbet ;) P vill dock flytta dit...

2010-12-22 @ 02:24:48
URL: http://emmasandracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0