julaftonsklänning!

Den här fina klänningen fick Novalie i Julklapp
av sina gudföräldrar (Veronika & Magnus)

Och sen fick hon 3 par varma sockor också.
Så imorgon vet ni vem som kommer att vara JUL fin ;)

Gick förbi centrum också innan vi gick hem
och då köpte jag svarta "lackleggins" till Novalie
som hon ska ha på NYÅR ;)


Novalie har vart rätt trött och hängig idag
så jag tog tempen nyss och då hade hon 38,5.
Aja hoppas det bara är tillfälligt!


Nej nu ska jag börja med middagen
För snart kommer Jonna, Peter och Adrian =)


Kommentarer
Postat av: Therese mamma till Alicia 15 månader

Hoppas Novalie kryar på sig!

Inge roligt med feber :(



God Jul på er!

2010-12-23 @ 22:19:51
URL: http://youremyangel.blogg.se/
Postat av: johanna

den e så fin! har gått o suktat efter samma klänning :) god jul på dig tjejen =)

kram kram

2010-12-24 @ 00:13:44
Postat av: Linnea Granström- Ebbas Mamma

Den där underbart söta klänningen har min tös också :)

2010-12-28 @ 22:11:03
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0