kvälls träning!

Nu har jag äntligen kommit hem efter ett tränings pass på gymmet  med Verra.
Inte lika svettigt denna gång, men däremot tungt!
Sen var det självklart 20 min solning okcså ;)


Thihihhihih.......
IMORGON är det nyår, ser verkligen fram emot det.
Att få fira med sina närmaste vänner!
Det betyder mycket ♥


Har precis slängt i mig en avocado med keso
och ska ta mig en dusch för att sen inta soffläge
och kolla på en skäckis med min kära karl här hemma!



Hoppas alla få¨r ett bra nyår
fär det VET jag att jag kommer få ;)


P.S!
Veronika, nu fick du dig ett inläggg ;)
Ses imrogon lilla gumman ...
Ja jusste



Veronika är bäst
Ingen protest
Protesten försvann
Och jag vann!

Mohahahah!


God Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0