morgon kaffe - trööööött

Huuuaaaa va trött jag är,
så går det om man ska kolla på film fram till 01:00
för att sedan gå upp med finaste vid 07:00!
JA JA det är bara sätta igång att klunka kaffe
och sedan dra vidare till gymmet =D!

Vila kan jag ju göra sen med Novalie.


Igår han jag och Veronika med en sväng till forum.
Vi båda hittade varsina termobyxor.
Så nu kan man leka med barnen ute
utan att frysa "pungen" av sig haha !

Sen hittade vi resterande outfit till våra kära döttrar
De som dom ska ha på sig på NYÅR alltså.
Och jag kan ju bara säga att - Dom kommer vara LIKA som bär ;)

Nej nu ska jag gå och svira om till träniongskläder
och sen börja med frukosten!

Hörs sen =D






  ♥  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0