nu är det allvar!!!

Japp idag tog jag och Veronika tag i oss själva och började träna.
Det var så jävla sjukt skönt så det går inte att beskriva.
Jag bara längtar till imorgon bitti då vi drar iväg till gymmet igen =)
Nu ska jag fan hålla det här också!
Mitt gym kort på World Class går ut i mars och efter det så blir det ett gymkort
på 24/7... Så nu kööööööööööör vi gott folk =)

I lördags var jag som sagt ute...
Ångest ångest igår (söndag)
så nu är det slut partat för min del på ett tag framöver kan jag lova!
Den där lilla gränsen som de flesta har att man känner av att nu är det dags att sluta dricka
den har inte riktigt jag, utan tänker - Hmmm det blir roligare ju mer jag häller i mig,
vilket det VERKLIGEN INTE blir!

Så skärpning för min del på den fronten!


Sitter och väntar nu på att Veronika ska höra av sig
vi ska dra en sväng till Forum och se om vi hittar termo byxor m.m.!

Kan bjuda på lite bilder så länge =)


Novalie målar med fingerfärg =D







Åh så fint det vart ;)


Party kvällen ;)

Snyggt fakesmile haha!






Jag och min fina vän Veronika
Älskar dig gumman ♥


Novalie ville diska under tiden som jag lagade mat!
Visst är det ett sött förkläde hon har på sig!?
Den fick hon av sin farmor =D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0