Nu är det jul här i vårt hus!



♥ MYS ♥


Kommentarer
Postat av: Therese mamma till Alicia

Visst kanske jag är liite överviktig men jag tror faktiskt inte att det har nåt med det att göra. Jag tror att vi inte riktigt har prickat in det precis och att man tänker på det gör att det inte händer nåt heller. :)

Det ända som gör att jag är liite överviktig är pga min mage. Jag kan bara om jag vill få bort den men jag har bara inte hittat orken än.

Tack, det var ju snällt att du inte menade nåt illa med det. Tack för att du önskar mig lycka till! God Jul på dig

2010-12-15 @ 17:22:12
URL: http://youremyangel.blogg.se/
Postat av: Therese

Mysigt :-). Jag ska nog oxå pynta granen imorgon :-). Den blev uppställd idag, men tänkte vänta ett tag och se vad min lilla katt gör med den innan den pyntas :-).



Puss puss

2010-12-15 @ 20:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0