Nyårs resume

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Börja studera som "vuxen"
Och fixat och donat efter min pappas bortgång =(


2. Höll du några av dina nyårslöften?
Sånt där är bara överskattat,
vill man ta tag i saker och ting så gör man det när man känner för det!


3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Japp... mina kära vänner Therese & Lillis
Jag hoppas jag inte glömde nån mer,
tycker alla skaffar barn hela tiden hehe!
Bara positivt... =D
Men det är svårt och hålla reda på alla ;)


4. Dog någon som stod dig nära? 
Ja, min Pappa ♥


5. Vilka länder besökte du?  
Detta år besökte vi Bulgarien 


6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
 
Jag vill ha ett jobb, vet att jag skulle kunna fixa det rätt så lätt
men eftersom jag studerar nu fram till sommaren 2011 så avvaktar jag lite.
Men jag börjar det nya året med en arbetsintervju inom äldreomsorgen som timvikarie ;)


7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?  
Söndagen den 13 Juni då min pappa gick bort
Önskade jag hade ett positivare datum
men nu är det som det är!


8. Vad var din största framgång 2010? 
Att jag började studera som Barnskötare
och har fått MVG som slutbetyg i de 3 ämnena
som vi hunnit med detta år =)


9. Största misstaget?

Jag anser att man inte gör några misstag
utan man lär sig av dom =)


10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Hmm inge direkt som jag kommer på,
men lite förkyld m.m


11. Bästa köpet? 
Det är nog min blivande IPHONE 4.
men den köpte inte jag utan fick den i julklapp av min andra hälft ♥


12. Vad spenderade du mest pengar på? 
Kläder till min älskade dotter =)=)=)
Lika roligt varje gång att spendera kläder till henne


13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Min dotter gör mig alltid glad.
Men det jag vart gladast över var att jag lyckades
få med mig hela tjocka släkten till Bulgarien i somras.
Det var jag och min familj, min mamma och familj
och min kära morbror med hans familj!
Så det var TOPPEN!


14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Det finns en låt som är grymt bra!
Och som spelas en hel del här hemma.
Så det får nog påminna mig om året 2010...




15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag har nog vart ledsnare
Men det blir det ändring på till 2011


16. Vad önskar du att du gjort mer?
Umgåtts med min pappa!


17. Vad önskar du att du gjort mindre?
 Tänkt!!!


18. Hur tillbringade du julen? 
Julen tillbringades här hemma
men min älskade lilla familj och svärfar.
Sen på kvällen gick vi över till min bästis Verra och hälsade på ♥
En kanon skön och lugn jul helt enkelt!


19. Blev du kär i år?
Hmm... har ju min andra hälft redan.
Jag är alltdi kär haha ;)


20. Hur många one night stands? 
Usch INGA!!!


21. Favoritprogram på TV? 
Like always... DESPERATE HOUSEWIFES!!!


23. Bästa boken du läste i år?
Det var faktiskt Bingo Rimers bok,
den är klockren =)


24. Största musikaliska upptäckten?
Ingen!


25. Något du önskade dig och fick? 
Iphone 4 och Bingo Rimers bok ;)


26. Något du önskade dig men inte fick?
En locktång


28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Hade en middag här hemma för några vänner och firade mig lite!


29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Inga bortgångar och satsat på träningen hela året ut!
Vart ju ett stort glapp eftersom jag mådde dåligt.
men nu är jag på banan igen ;)


30. Vad fick dig att må bra?
Vara med min familj, släkt och vänner!


31. Vilken kändis var du mest sugen på?  
 HAHA vilken konstig fråga.
Men det blir väl grabbarn i Twilight filmerna.
Jacob och Edward haha!


32. Vem saknade du? 
 Min pappa ♥


33. De bästa nya människorna du träffade?
Det är nog mina kära klasskamrater.
Dom är kanon underbara =)


34. Mest stolt över?
Min dotter och alla hennes framsteg ♥


35. Högsta önskan just nu?
Att allt rullar på år 2011 och att jag och min familj är lyckliga ♥






Vi lyckades få till en halv familjebild iaf ;)


♥            ♥            ♥

Kommentarer
Postat av: Lillis

Hmppppfffff... Du glömde juh mig juh.. Din vän Lillis blev oxå förälder IGEN :)

2010-12-29 @ 21:31:08
URL: http://ahlinarnas.blogg.se/
Postat av: Lillis

Yeeeiiiii, nu e jag ihågkommen :)

2010-12-30 @ 07:38:16
URL: http://ahlinarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0