sista dagen...

För Novalie alltså på hennes
förskola inna jullovet.



Idag försov vi oss så just nu är vi fortfarande hemma
men vi ska gå alldeles strax ;)

Har även köpt julklapp till Novalie pedagoger,
alltid kul och få bli lite uppskattad för de dom gör!
Skulle inte kunna tänka mig nå andra pedagoger till Novalie
för dom hon har nu är kanon bra!!!
Jag bövar redan inför våren då Novalie ska få börja
på en annan avdelning eftersom hon inte får
ut nått av den lilla längre =(
Jag vill att hon ska ha sina pedagoger hela vägen till
skolan börjar för henne.... hehe!


Igår hade vi skola och det var redovisning hela dagen mellan 9-15
Så det vart en lång dag men det var intressant.
Jag var så nervös inför redovisningen pga personliga själ.
Men det gick bra och de flesta i klassen vart rörda!
Det är ta mig fan världens bästa klass jag går i
INGEN SNACK OM SAKEN!

Den här kommentaren fick jag av en kille i min klass:

Erik - Grym presentation idag, väldigt rörande. Du gjorde det utmärkt. Glad julkram

Jenny - Mm jag började för fan att lipa

Erik - Shit måste erkänna att jag höll på nästan.. Men trängde in dom igen :$

Jag - Erik... ja du måste hålla måttet att män inte gråter... Right :P hehe!

Erik - Jag är håååårrd kille !!!! Hahah

Jenny - Erki .. vadå hård. hahahaha sluta nu.. jag såg nog dina tårar jag satt ju bakom dig!! Emma återigen, grymt

Det var en lite kort konverastion på fejjan hehe
så underbara dom är =)


Som sagt det är Novalies sista dag på förskolan idag
och sen har hon jullov med mig i ca 1 månad fram över!
Så det blir mysigt...
Bara göra det man känner för =)=)=)
Wiiiieeee

Nej nu ska vi börja röra oss
så hon får leka med sina kompisar!




Mammas fina pepparkaksflicka ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0