snart är det jul

Och julen ska man fira med sina nära och kära.
Vilket vi kommer att göra!

Dagen innan julafton så blir det uppesittarkväll
hemma hos oss med Jonna, Peter och Adrian!

Julafton firar vi hemma och svärfar
kommer hit och firar med oss
På kvällen ska vi förbi Veronika, Magnus och Emilia
och ha det allmänt mysigt bara!

Nyår firar vi hemma hos Veronika, Magnus och Emilia
Det blir en fin middag och en massa skoj

JA vi firar med våra nära och kära detta år.
Det gjorde vi iofs förra året också
men ni fattar vad jag menar ;) hehe!

Så ser iaf våra planer ut just nu =D




Ja jusste, av underbara Jonna och Peter så fick vi en ställning och en massa trådbackar
Vi skulle egentligen köpa det på IKEA
men dom hade en massa hemma över så det fick vi!
Så min kära älskling fixade en av garderoberna i hallen
det vart riktigt fint och fräscht!



Och sen så fixade han även till våran hemmagjorda skohylla i den stora garderoben!
Visst vart det fint? =)
Jag älskar ju skor - men jag använder knappt hälften haha!



Riktigt nöjd vart jag!
Det är inte alltid min kära karl har tummen mitt i handen :P


Sen så har vi fixat en kanon bra matta till hallen,
den är jätte bra nu när det är vinter och man tar alltid
med sig en massa snö in...
Så nu blir det inte blött på golvet längre ;)



Ja hörrni...
Det var lite om det som blivit nytt här hemma ;)

Kommentarer
Postat av: Jenni, mamma till Nova och gravid

Haha det är bra det =D Man ska skriva upp ALLT man vill ha, gärna så dyrt som möjligt ;D

2010-12-15 @ 12:14:50
URL: http://jennisfamilj.blogg.se/
Postat av: charlotte

vad han e duktig då....

du får be han komma hem till mej med och fixa och trixa litte... =))

2010-12-15 @ 16:40:55
Postat av: Jenni, mamma till Nova och gravid

Jag brukar alltid kasta skor om jag inte använt dom på mer än ett år. Förut hade jag säkert 40 par skor, nu har jag kanske 15 kvar sedan jag började med min 1 års regel :P

2010-12-15 @ 20:03:54
URL: http://jennisfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0