Alors on danse

Rubrik hit och Rubrik dit...
Det får lov och bli låten som pumpas här hemma just nu!
Den låten är grym...
Blir på party humör av den...
HA HA hur fan kom jag in på detta liksom...ja ja!


Är iaf hemma nu efter ett 7-16 pass.
Allting rullade på riktigt bra idag!
Men det är mycket inför skolstarten på ICA.
En massa nya kläder och skor m.m.
Men det är som sagt bara kul =D
Sen tycker jag att det är en riktigt bra sammanhållning på min sida
(special) där jag jobbar.
Alla är så klockrena och har humor.
Sånt gillar jag!


Imorgon blir det ett mördar pass
10-20 men har ju som sagt en hel del att göra
så tiden bara rinner iväg.
man önskar nästan att man fick mera tid när man jobbar där
så man kunde hinna med allt som ska göras.
men icke sa nicke ;)



Jag har börjat må bättre i mig själv nu eller vad man säger
och då menar jag det här med min pappa.
Saknaden är fortfarande stor och jag tänker på honom varje dag.
Men livet måste ju gå vidare och jag måste ju finnas vid min dotter och killes sida.
Man kan inte deppa ner sig och bara låta allting vara!

Min faster Minna från Finland hörde av sig idag på fejjan,
och pappas begravning äger rum nu på söndag kl 14 (tror det är finsk tid)
Sen skulle hon skicka alla bilder som dom tog därborta
eftersom jag inte har möjlighet att närvara.
Men till hösten ska jag åka till Finland och hälsa på släkten
och även pappas grav ♥



Nehe om man skulle ta och käka lite middag =)




Kommentarer
Postat av: Lillis

Okej.. Då kanske du kommer träffa på kärringen till morsa jag har å Syrran.. För de åker till bulgarien på tisdag från skavsta.. Sunny beach eller ngt sånt skulle dem till..



Kram

2010-07-22 @ 17:50:37
URL: http://ahlinarnas.blogg.se/
Postat av: Lillis

Oppppsss :) Vad säger jag :)

Jo men det var sunny Beach.. Hotell laguna park. Ska tydligen va ett familjärt ställe.. Men de kvittar juh för dem vilket som gissar jag..

Å de va tydligen ons de skulle åka !!



Kram

2010-07-22 @ 21:57:22
URL: http://ahlinarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0