Dagisnivå!!!

Hej jag heter Emma och jag är på dagis nivå!!!
HA HA HA ge dig för fan ;)

Ibland så är det så att man måste sjunka till samma nivå
som den andre för att den ska förstå,
och det är precis vad jag har gjort!

Och JA jag måste ha sista ordet eftersom du vägrar erkänna att DU gjort FEL.
Sitter och ältar en jävla hundring för att jag ville ha tillbaka den,
fan du är ju nästan pinsam!!!
Har sån jävla god lust att föra över en hundring och be dig skaffa dig ett liv.

Vadå jag ska låta dig vara,
jag har inte ens försökt att få tag på dig,
bara frågat om allt är lugnt...

Och vem fan är det som är på dagis nivå egentligen
har du sett vad du fått för kommentar...
- Bra där ******* heja heja..
HA HA HA jag tror jag dör!

Muppen själv liksom!






Så där nu var jag klar!





Idag väntar en arbetsdag
och imorgon är jag ledig!
Hörs senare kära bloggläsare !

Kommentarer
Postat av: Lillis

Ojojoj, vilka bravader, men en snabb fråga bara.. E de inte till hennes barn du skulle va/ är gudmor??

Pöss på dig

2010-07-20 @ 19:31:11
URL: http://ahlinarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0