läggdags snart

Ligger nu i soffan och kollar på fotbollen lite till och från.
Usch jag kan bli så irriterad ibland på spelare som "fejkar" till sig.
Hade jag vart en fotbolls huligan så hade jag säkert vart en av dom som sprang
in på plan för länge sen HA HA HA... Ett jävla temperament jag har ibland alltså ;)
PASSA ER ;) skoja bara!

Satt och spelade lite poker också och kom 3a
och svor lite över det.
Men nu är jag glad igen hehe!!!

Funderar på och krypa ner bredvid min älskade dotter snart!
Jobbar 12-22 imorgon så känner att jag måste vara rätt så pigg.


På onsdag ska förresten lill prinsessan sova hemma hos sin farmor,
då tänkte jag och älsklingen passa på att gå på BIOOOOO =)
Njuta lite av den barnfria tiden.

Då blir det iaf filmen:



TAAADAAAHHH Otippat va ?!

Älskar dom 2 tidigare filmerna.
Så denna film var riktigt efterlängtad =D




Nej nu harjag inge mer skit att skriva om..
Så god natt på er

Kommentarer
Postat av: Caroline.

Vi såg den filmen för några veckor sen vilken besvikelse längtar tills de sista två kommer då händer de ju mer spännande :) Har du läst böckerna?

2010-07-12 @ 20:01:10
URL: http://emmasandracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0