lillskruttan har åkt nu!

Novalies farmor var här för en stund sedan och hämtade Novalie.
Så nu sitter jag själv här hemma och väntar på att få åka.
Ska till Sickla och hämta ut bio biljetterna!

Känner faktiskt en saknad efter Novalie konstigt nog.
Brukar inte göra det utan försöker att ta vara på ensamheten.
men idag känns det!
Tror det beror på allt som hänt med pappa.
Efter det har jag blivit jätte familjekär
och vill ha mina nära vid min sida hela tiden.
Är så rädd att något ska hända mina nära och kära ♥

Men jag vet ju att Novalie har det toppen hemma hos sin farmor
och sen att dom ska besöka en stor djurpark är ju bara ett STORT plus!

Efter bion ska vi som sagt äta på en fin restaurang i Hammarby Sjöstad och bara
njuta av varandras sällskap!!!
Bara jag och min älskade karl ♥



Imorgon kommer preliminärt min mamma, "pappa" och lillebror hit.
Och stannar förhoppningsvis hela helgen.
Längtar efter dom jätte mycket!

Efter helgen väntar ännu en jobb vecka för min del
(patrik och novalie har semester då)
Sen åker vi till Bulgarien.
Ska bli riktigt skoj!
Åker med alla dom jag älskar!!!

Hoppas vädret är kanon där
ska bara bada och sola och SHOPPA såklart =D
Just nu ligger temperaturen på 30 grader i Bulgarien,
så det lär nog vara kanon väder när vi kommer också ;)


Nej nu måste jag fixa det sista!
Sen åker jag!


BTW Ni är väldigt dåliga på att kommentera!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0