svar till anonym!!!

Detta fick jag som kommentar på våran läcka här hemma - Som alla andra hyresrätter så ska de finns en jour som man kan ringa dygnet runt på helgen.. och vatten läcka tar dom i tur med på engång om man har bra hyresvärld de vill säga!!!


Och eftersom denne tydligen vill vara anonym,
så får jag lov och svara i ett inlägg!!!

Jag ringde jouren imorse vid 7 och det han sa att han kunde göra var att komma och lägga tidningar där det hade läckt vatten på golvet - vilket jag själv kan göra!
Och eftersom jag ringde på en söndag så sa han att jag var tvungen att ringa imorgon.
Han sa att det hade vart en annan sak om detta hände tex fredag kväll.

Sådär nu fick du ditt svar!


BTW mycket trevligare med kommentarer från människor som jag kan besvara tillbaka genom mejl eller någons blogg.
Jag gillar inte att göra ett helt inlägg på bloggen för att svara någon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Konstig jour tycker jag då men heter de jour så tycker man iaf att dom ska åtgärda problemet snarast.. spelar ingen roll vilken tid på dygnet som du ringer är de en jour så är de en jour dom har ju betalt för att åtgärda detta..

2010-07-26 @ 08:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0