24h kryssning!!!

Äntligen hemma igen efter en
konferans kryssning med jobbet.
Tiden gick väldigt fort under konferansen.
Det vart mycket god mat och "lite" dricka till också...
Hade förväntat mig en tråkig dag
och bara en stor längtan hem.
Men eftersom jag hade så trevligt sällskap
så vart det mycket skratt!


Men nu är jag som sagt hemma igen och
ska snart ta en varm och njutbar dusch.
Sen blir det bara att slappa tills jag börjar jobba igen!!!
Puuhhh mycket jobb men sen är jag ledig
fredag - måndag!

WIIIHHOOOOOOOOOOOO =D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nemen va kul att man får vra med på ett hörn (två hörn) på din blogg hihi.



ring mig när du vaknar gumman

2010-06-10 @ 11:07:30
Postat av: A

Allt bra idag? (:

2010-06-10 @ 11:49:37
URL: http://moreofalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0