deppig som fan

Hej alla där ute!
Hoppas det är bra med er...!

Själv känner jag mig riktigt deppig.
Men tror det kan bero på att jag åker iväg idag och kommer hem torsdag kväll.
Så jag får ju inte spendera min tid med min kära familj!
Jag vill ju ha dom hos mig hela hela hela tiden!!!
Och om inte så vill jag själv kunna bestämma när jag ska komma hem,
inte åka på något obligatoriskt med jobbet!
Men men har ju inget val och måste följa med.

Alltså....
jag jobbar natten idag, börjar 13:00 och slutar 15:00 imorgon.
Men imorgon bitti så ska all personal på en 24 h kryssning och vi ska ha planeringsdag.
Och så kommer vi hem torsdag morgon.
Då hinner jag typ hem och ta en dusch och någon kaffe.
Sen ska jag jobba igen 13-22!
Usch känns inge bra alls....
Men jag försöker tänka positivt att det är sista grejen jag har med detta jobb
och jag kommer ju att sakna dom alla riktigt mycket.
Så jag får lov att ta vara på denna tid tillsammans med mina älskade kollegor ♥

Aja nog om det---


Igår var vi som sagt i fiskis och firade min svärmor.
Vi åt middag coh tårta!
Mycket trevligt =D


Som jag nämnde förut så har jag hat - kärlek till det där stället (fisksätra).
Det är vissa människor man stöter på som sårat en och gjort en illa riktigt mycket!
Och det är jobbigt att stöta på dom...
Men det bästa med att stöta på dom är att JAG har kunnat gå vidare med mitt liv
medans dom FORTFARANDE strosar runt som ett jävla gäng luffare och gör inte ett skit med sitt liv.
Jag borde egentligen tycka synd om dom,
men så fort jag ser dom så känner jag en riktig SKADEGLÄDJE.
Att JAG är så jävla mycket bättre än dom!





Under tiden som jag skrivit allt detta så har jag tänk på en grej.
jag vet inte riktigt vad folk har för en "personlighetsbild" av mig,
och det skulle verkligen vara kul och få skriva om vad man har varit med om här i livet!
Det är sååååååå mycket som jag aldrig skriver om eller nämner i bloggen.
Hade vart kul och se vad man fick för reaktioner.


Men vet ni, jag skippar det!!!
För det är alldeles för privat!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0