hopp hopp hoppelihopp

God kväll alla där ute.
Hoppas ni har det bra...

Här hemma njuter vi för fulla muggar av våran soffa (jag vet att jag tjatar im den)
Men den är så grymt skön...
jag har somnat till i den 2 gånger idag.
Samma med Novalie!
Då är det något magiskt med denna soffa.

Aja ska sluta prata om den nu för tillfället...


När jag kom hem från kryssningen så fick min underbara dotter
en liten present av mig!
Hade saknat henne så
Så därför fick hon en liten grej!

Och hon bara ÄLSKADE den...

Se själva!






Tänk va kul man kan ha med en "boll"





Fan hörrni...
Nu är det ca 1 månad kvar innan vi drar utomlands!
Snacka om att jag har det bra här hemma.
Nytt jobb, ny soffa, utomlands väntar, världens bästa familj och släkt och vänner!
Men kan man fan inte begära.
Jag har det så grymt bra!!! ♥

Måste iaf ta oss till forum någon dag och växla pengar till
Bulgarien!!!

Någon som varit där förut och vet på ett ungefär hur mycket man ska ha med sig
som fickpengar???
Tänk på att jag ska shoppa en MASSA =D


Kram och god natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0