konstigt väder

REGN   SOL   REGN   SOL
Dags att bestämma sig kanske lilla vädergud där uppe ;)


Lillsnuttan ligger och vilar lite nu.
Hon vart trött efter att hennes morfar och morbror kom på besök.
Riktigt kul att dom kom sådär spontant bara!!!
Jag älskar spontanitet (tror man säger så)


När hon vaknar så ska vi äta middag
och sen tänkte jag stryka lite gardiner.
Tänkte byta i vardagsrummet!


Idag har jag gjort hemmagjord pizza.
Allt från grunden!
Riktigt enkelt är det...


Nu ska jag iaf njuta lite när Novalie sover.
Älsklingen har precis gjort mig en MOJITO...
Jag gillar den riktigt mycket.
Så läskande och fräsch drink!!!






Kommentarer
Postat av: simone

vad dem glimmar den drinken du ;) Vad smarrigt :D

2010-06-13 @ 16:57:09
URL: http://fattybom.se
Postat av: Caroline.

Jag fick en Mojito i sthlm när vi var hemma hos pappa tyckte den var skit äcklig ;P Men det tycker jag ju om de mesta i alkoholväg haha. Smirnoff Ice går dock ner :)

2010-06-13 @ 17:16:36
URL: http://emmasandracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0