musiken gör mycket!

Sitter här nu vid datorn och
lyssnar på hög musik.
Ska börja sminka mig också!
Blir verkligen på gott humör och peppad
och fet taggad när jag hör musik.
Så många gånger som jag har haft en klump i
magen av gråt och inte kunnat gråta,
då har man släng på en platta med sorlig musik
och då börjar tårarna rinna!
Shit vilken påverkan musik har....



(nu menar jag inte att jag sitter här och bölar...
men ni fattar vad jag menar iaf )




Den här låten är grymt bra!
Så fin och så bra!!!









Blir en lunch med Rebecca i forum idag.
Va riktigt länge sen jag träffade henne coh små flickorna.
Säkert över 1 månad sen...
Så det är nog dags nu!






Den COOLASTE ängeln ♥
Jag vet att du har det bra nu ♥







Kommentarer
Postat av: simone

Sköön musik där :d

2010-06-24 @ 13:01:15
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0