Proppad helg!!!

Hallooooooooj bloggen!!!
Har inte haft tid med detta
men nu hinner jag slänga in ett inlägg...

Hela helgen har bestått av JOBB...
Men även lite "kuligheter" också.
I lördags så firade vi mina kusiner
ute i Bullandö,
det var riktigt trevligt.
Och även min morfar kom ut dit med färdtjänst ♥

På kvällen var jag och Veronika väldigt spontana.
Hon ringde mig tidigare på eftermiddagen och ville ta ett glas vin med mig.
Jag var riktigt trött och var mellan valet och kvalet.
Men fick ett så klockrent sms utav Verra så jag kunde inte säga nej.
Så vi slog tag i saken och festade till det lite.
Det var riktigt skoj och vara sådär spontan.
Det är inte ofta man kan vara det nu när man har barn!
Men vi hade det iaf trevligt och barnsla oss lite =D


Idag fyller min älskade kusin
Isabella år.
Grattis till dig hjärtat ♥

Och så fyller min älskade svärmor år också!
Grattis till dig =)=)=)


Så om en liten stund ska vi (jag och Novalie) bege oss mot Fisksätra!
Länge sen man var där... men nu var det dags igen!
Samtidigt som det tar emot att åka dit så gillar jag ändå stället...
Mycket hat - kärlek är det!!!

Nej nu står Novalie och gormar här...
Hörs kanske ikväll!




 








Avslutar detta inlägg med en fin bild på mina 2 älsklingar ♥
Älskar er tjejer!!!


Kommentarer
Postat av: Emmelist

Nu kör jag igång en ny kedjeringstävling! Sista chansen, 2 vinnare kommer utses :D

Kommentera bara Emmelist Javisst så är du med :D



Puss!

2010-06-08 @ 09:07:28
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0