ser jag trött ut?

Halloj gott folk!

Håller på med middagen här hemma nu
Det blir fiskpanneter med ris och kall dill såså
och stekta champinkoner blandat med majs!
MUMMA!!!!!!!

Var nere i centrum efter Novalie hade sovit lunch.
Träffade min förra granne som kommenterade att jag såg trött ut.
Fick mig en liten tankeställare och borde nog ta det lugnt ett tag!

Kanske ska låsa in mig och stänga av telefonen?!?!
Hehe nej då...
Det går nog över och man blir väl piggare snart!
(hoppas jag)

Ikväll efter älsklingen har slutat jobbet
så ska han och hans pappa hämta våran nya soffa!
Och går allt som planerat så kommer jag att ligga i den ikväll
och vräka i mig en massa chips!!! =D
Njuta av en ny soffa...
Det är inte illa!



Nej nu måste jag ta hand om middagen och min ledsena dotter!
ha en fortsatt trevlig eftermiddag!

Kommentarer
Postat av: cassandra, mamma till josefin

Va stor din tjej blivit! :)

2010-06-11 @ 20:22:13
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0