Välkommen till maxi nacka det är emma

God morgon mina fina vänner!
Sovit bra???


Själv deckade jag 18:30 igår kväll och vaknade för en stund sedan.
Var helt slut efter första intro passet på Maxi.
Det var sååååå mycket att ta in men det kommer nog gå bra!

Mina blivande arbetskamrater är klockrena!
Och vi ska inte ens tala om mina chefer...
Så grymt bra och roliga...
Jag är helt såld på dom!!!

Igår åkte vi iväg för att äta lunch.
Dom ville bjuda eftersom jag var ny ;)
Hur många chefer tar sig tid att åka iväg och bjuda någon på lunch???
Vi skulle ha ätit nere vid Nacka Strand men det var nå student firande där
så det var thaimat i forum!

Efter det vart det att åka tillbaka och börja jobba.
Hängde upp en massa kläder på galgar och gick sedan
ut i butiken och hängde upp det fint.
Hjälpte även 2 kunder så var hur trevliga som helst
och verkade gilla mina förslag och det jag kunde hjälpa dom med!

Nej hörrni jag längtar verkligen tills jag börjar jobba där.
Det verkar vara kanon och bara en massa underbara kollegor =D

HAHA ni skulle sett mig i mina nya arbetskläder.
En röd skjorta och gråa arbetsbyxor
och stålhetta skor ;)
Har inte använt arbetskläder på över 3 år!
Så det är lite häftigt att börja använda det igen...


Nu ska jag dricka mitt kaffe och busa med dottern min här hemma!

Kommentarer
Postat av: Caroline.

Vad kul de låter, hoppas du kommer trivas men det gör du säkert! :) Detta jobb passa nog dig perfekt.

2010-06-04 @ 10:03:15
URL: http://emmasandracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0