Att ni orkar med mig ;)

Gud va jag håller på och byter bloggar hela tiden.
Men det här förblir den sista och denna blogg kommer att vara öppen för alla =)

Tänker absolut inte ta bloggen i första hand utan bloggar när jag känner för det!
Så uppdateringarna blir som dom blir.

Här hemma är iaf allt prima.
Lyckligare än någonsin...
Låter rätt så "klyschigt" men det är sant.

Mycket har hänt senaste tiden och jag är nöjd med mina val.
Idag ska jag göra ett VIKTIGT ärende kl 13:00
så håll tummarna för mig att allt går som jag vill!

Ikväll blir det Patricia och fira underbara Ronja som blev 24 i onsdags.
Vi ska äta middag sen får kvällen visa hur den ska sluta!

Novalie sover hemma hos sin farmor idag också.
Så imorgon får man sova ut.
Länge sen man fick det!


Min morbrors bok har äntligen släppts ut i bokhandeln nu.
Den heter Jiddra Inte och är helt suverän.
I onsdags var han med på vakna med the voice, rock klassiker och vinyl
sen på kvällen så hade vi release mingel fest inne i stan för boken!
Releasen vart riktigt lyckat och mycket såldes =).

Imorse så var min morbror med i morgon soffan på SVT.
Riktigt duktig var han och jag är såååå stolt...


Nej nu blir det frukost med min älskade prinsessa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0