Ibland!!!

Ibland så gör man vissa val här i livet som man kanske ångrar efteråt,
att man inte gjorde det på ett bättre sätt!
Jag har gjort en grej som jag har dåligt samvete över.
Jag kan tycka att jag har varit riktigt falsk mot en person.
Inte medvetet, men jag har lyssnat alldeles för mycket på vad andra säger.
Sen har det blivit som det har blivit.. Jag vart rädd!!!
Rädd att bli inblandad i en massa mojs!!!


Jag vill bara att du ska veta att jag ångrar att jag vart så dum och omogen mot dig.
men jag har helt enkelt inte kunnat hanterat vissa situationer som jag hört om.
Jag borde ha varit öppen och rak direkt än gjort som jag gjorde!
Men det är nog en av människors försvarsmekanismer att man blir dum mot den andra.
FÖRLÅT!

Vi har nu gått åt varsit håll.
Och mår säkert bra båda två, men jag vill bara skriva av mig
att jag vart dum... Känns skönare då!!!


DUMMA EMMA ;)


Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för det jag gjort,
och jag önskar dig all lycka i livet!


Du vet vem du är!

(om du nu läser detta)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0