It's time to prov sitta

Haha lite svengelska så här på morgon kvisten skadar aldrig =D
Gick upp för ett tag sedan, har jobbat natten på jobbet,
så nu är det dags för jobb igen fram till 15:00

Sen ska jag möta upp mina 2 älsklingar och vi ska bege oss mot möbelaffären.
Vi ska prov sitta i våran nya soffa.
Har som sagt redan beställt en sådan eftersom
det kommer att vara hur mycket folk som helst idag
eftersom det är sista helgen som erbjudandet är.
Så vi ska bara dit och titta och sitta i den lite snabbt så vi vet hur den känns.
Och skulle det vara så att den är jätte obekväm så kan vi alltid avboka den.
SMART VA ;) ?!
Det ska bli riktigt kul med en ny soffa,
har verkligen tröttnat på våran Ektorp soffa där hemma.
Så om det är någon som är sofflös så ska vli sälja våran
svarta Ektorp soffa, det är en 3:a + 2:a + 1:a
Då kan ni höra av er till [email protected]




Egentligen vill jag inte hålla på och skriva om en massa idioter i min blogg,
känns bara som att jag smutskastar den då.
Men jag måste bara berätta om att jag gjorde ett "test" på en person
för att se om det gick och lita på den (vilket jag alltid trott att man INTE kunde göra)
och det visade sig att jag hade helt rätt och jag fick inte den
minsta ångesten eller att jag ångrar mina val jag gjort senaste tiden.
Utan detta STÄRKTE det bara ännu mer!
Är fan stolt över mig själv ibalnd att jag är så jävla smart MOHAHAHA!

Så ibland måste man vara ful för att se om man gjort rätt beslut!

Och jag kan ju bara tillägga att jag är riktigt NÖJD med mina beslut.
From nu kommer jag inte svara ett skit på -
har du sagt det, jag har hört det... bla bla bla!
Jag vet vad jag har sagt, jag vet vart jag står någonstans.
Till skillnad från andra som borde skaka om sig själva och inse fakta...
I DONT GIVE A SHIIIIIT!!!!!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej.. jag tycker du gjorde helt rätt.. och jag kommer göra samma sak i fortsättningen....

2010-05-22 @ 08:18:49
URL: http://rebeccamammatilltre.blogg.se/
Postat av: Lillis

As snygg e den juh :)

Hoppas allt e bra annars å grattis till de nya jobbet.. Misstänkte att det va ngt sånt men ville inte skriva det då..

Kram

2010-05-22 @ 09:59:45
URL: http://ahlinarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0