Kvälls inlägg

Hela lägenheten är städad.
Duktiga vi har varit idag!!!

Nu på kvällskvisten så har vi sett en Beck film,
sen har jag lagt Novalie.

Imorgon ska prinsessan till dagis.
Och då passar jag på att dra iväg och träna lite eftersom jag är ledig imorgon.
Sen när jag hämtat upp novalie vid 14:30 så åker vi till Polisen i Nacka och gör ett pass till henne.
Gud va jag längtar tills vi åker!
Och glad är jag för ekonomin är mycket bättre än vad jag trodde.
hahahaha jag och pengar går inte riktigt ihop!
Men betala resan kan vi göra när som,
men tänkte betala hyran först iaf!

ar faktiskt inget vettigt att skriva just nu!
Så slänger in lite bilder istället...






Kommentarer
Postat av: Gabriella

:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0