lata emma

Shiiiiit vad lat jag har varit idag.
Eller tänker jag efter så har jag gjort en del men nu på kvälls kvisten så har jag bara latat mig!!!

Imorse tvättade jag soffklädseln och dammsög soffan
sen gick vi hem till våra grannar Karro och kenta,
drack lite kaffe och hjälpte dom att packa lite.
Eller jag och Karro rensade kläder medans Patrik och Kenta bar tunga grejer.
Dom flyttar i helgen för er som inte hänger med ;)

Sen gick vi hem runt 11:30.
Jag och Novalie somnade och vaknade vid 14:00

Och efter det vart jag lat...
Har legat i våran "puff" och tittat på tv,
ätit middag, tittat på 3 avsnitt av DHW (dom som går i USA)
är lite före Sverige nu hehe.... så då behöver jag inte sitta bänkad vid tv:n varje tisdag kväll.
och sen ätit glass och druckit coca cola...
SHIT ÅÅÅÅÅNGEEEEST =D



Imorgon om vädret är bra så ska jag cykla till jobbet.
Fick en jätte fin cykel utav min morbror och hans familj!
Tack snälla, jag älskar den verkligen!!!
Det är en grym dam cykel med 5 växlar.
Exakt så här ser den ut
(bild tagen från google)

Men jag diggar iaf den som fan,
och nu behöver jag inte tänka på att springa på gymmet hela tiden.
Tror det blir mindre just under sommartid
då vädret är fint och man är ägare till en snygg cykel ;) hehe

Nu ska jag dricka mitt kaffe och läsa bloggishaaaaar!!!

Kommentarer
Postat av: Emmelist

hehe oke

2010-05-23 @ 21:04:11
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Emmelist

det kostar ingenting att vara med. du behöver aldrig betala frakt eller ngt då du får paket. allt är gratis och jätteenkelt.



min förra kampanj var att jag fick en massa dove produkter. jag provade den i 2 veckor sen gick jag in på buzzador och fyllde i en enkät som tog mig 2 minuter. det är tiden man lägger ner på det hela :D

2010-05-23 @ 22:28:26
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Emmelist

tycker jag du ska göra :D du har inget att förlora på det iaf :D

2010-05-24 @ 00:44:21
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0