Rolig dag

Som jag nämnde tidigare så har det vart en farfylld och upplevelserik dag idag.

Lämnade Novalie på dagis vid 9 och sen gick jag hem till Veronika och åt frukost.
En god smörgås med tonfisk"gegga" på haha, riktigt gott var det.

Sen kom Morbror Patrik dit,
vi tog en kaffe och snackade lite skit.
Skulle sedan vara på gymmet vid 11 för att spela in del 6 (sista avsnittet) av morbror Patrik träning med sin PT.
Men det var en kille som behövde hjälp att lämna sin bil ute i spånga och sen få skjuts tillbaka till Värmdö.
Självklart ställde Patrik upp på det och vi drog iväg till Spånga.
Väl där så var vi på ett ställe med dom grymmaste bilarna ever.
Dom skulle transporteras ner till Tyskland för att sedan köras av ägarna på skoj.
Alltså ägarna tar flyget ner till Tyskland och leker lite med sina grymma bilar.

När vi väl var på väg nerför backen till bilarna så ser vi en familj komma gåendes emot oss.
Och gissa vem det var???!!!
JO Mikael Persbrandt med sin fru Sanna Lundell och deras barn!
Micke hejade lite lätt och fortsatte gå.

Vi åkte ner till bilarna som sagt var,
tog lite kort och kollade på den.
Efter en stund så kom det en annan bil ner dit,
och då var det Micke med familj.
Han hade glömt att slänga in en grej i sin bil.
Så där var han, cool och as häftig som vanligt!
Han hälsade och snackade en stund.
Så jävla grymt!!!

Den människan diggar jag riktigt mycket.
Min idol ;)



Den röda bilen längst upp till vänster är Mikaels bil =)
Han skulle cokså ner till Tyskland och leka av sig lite!


Sen drog vi iaf till gymmet.
Jag ville avstå från att vara med denna gång i filmklippet,
men deltog en snabbis...
Tänker inte säga vad vi gjorde utan det får ni se sen när klippet är klart.
Men shit va jag skrattade iaf!

Sen vart det en snabb lunch, hämta prinsessan på dagis, vidare till Polisen och göra pass till Novalie och sen hem!!!



Nu blir det tele med bästis...
Hej så länge!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0