de två finaste

Hallooooooooooooooooooj!
Äntligen är jag tillbaka med ett inlägg!
Novalie är fortfarande sjuk,
igår kväll hade hon 39,6 i temp och då var det även
6e dagen i rad med feber!!!
Får hoppas att hon blir frisk snart för hennes skull,
det är ju inte kul med feber!!!

Idag har jag själv varit i skolan och Patrik vabbade.
Alltid lika skoj och träffa mina kära klasskamrater,
dom är verkligen fantastiska.
Alla har sina olika personligheter och det gillar jag,
och vi alla (nästan iaf) HA HA går ihop med varandra!
Sen har även jag, Celina, Jenny och Josefina planerat att vi ska julbaka
med våra kära barn, men det lär nog bara vara Josefinas äldsta och Novalie
som bakar... För dom andra är för små hehe :P
Men det ska bli skoj iaf... och de här människorna tror jag att man kommer ha kontakt med
efter skolan också, så fina människor!!!
All creeed till er kära klasskamrater ♥

Sitter nu och har suttit ett tag med att försöka hitta RO
att börja med mitt arbete - jag ska göra ett stort arbete
om barn med missbruksföräldrar (alkohol)
Jag kan ju så mycket om det ämnet men jag bubblar iväg hela tiden
och kommer oftast in på självaste alkoholisten och inte barnet....
Så jag kände att jag behövde blogga lite innan jag ger mig på det igen!
Sen kom Novalie för en stund sedan coh sa att hon ville bada - JAAAA
men självklart ska du få göra det älskade lillpluttan
(allt för att slippa med plugget)
HA HA! - thats me in a NÖTSKAL!!!

Aja nu är "ungen" färdig badad och myser med sin kära far
så nu har jag inget att komma med för att avbryta mitt pluggande!!!
DAMN!!!!!! :P


Mina två älsklingar för någon timma sedan!
Dom kollade på katten Gustav






Kan ju bara tillägga en sak - NI ÄR JÄVLIGT DÅLIGA PÅ ATT KOMMENTERA!
ANONYMT ELLER INTE... SKRIV NÅTT FÖR FAN!

Puss på er :P haha

Kommentarer
Postat av: cassandra, mamma till josefin och lexus

Okej, kanske finns i någon annan leksaksaffär :) får glutta :D hihi

2010-11-25 @ 21:04:12
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/
Postat av: Caroline

Du kan ju intervjua några stycken som har växt upp i en familj med alkoholmissbruk så kan du jämföra deras berättelser. Alla upplever ju saker olika då får du de ur olika perspektiv.



Det är ju tyvär ett vanligt problem i många familjer nuförtiden. Lycka till med projektet. Tror du kommer fixa det galant.

2010-11-25 @ 21:27:57
URL: http://emmasandracaroline.blogg.se/
Postat av: Emelie

Brukar vara så att man försöker hitta bortförklaringar till att plugga eller annat tråkigt, ämnet du har valt är ett starkt ämne.

Känner du ingen som kanske kan hjälpa dig, menar om du känner någon med missbrukar förälder / föräldrar idag, som kanske kan berätta lite om hur det är med egna ord, och du bygger allting från dennes syn. ?



Även fast man har egna erfarenheter, kan det ofta bli lättare att få ännu mer hjälp!

2010-11-26 @ 00:29:05
URL: http://emeliitaah.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är lite rolig ibland:) men jag kan iaf skriva lite :) ha en trevlig helg:D

2010-11-26 @ 12:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0