Mot kallare breddgrader!

Idag bär det av mot Bondelandet
(MALMKÖPING)... Lika roligt varje gång
och säga bondelandet ;)

Aja åker iaf dit idag runt 13 tiden,
för då kommer min kära mormor och hämtar oss.
Har sagt till min kära mammuuuut att jag ska baka hemma hos henne idag
Så idag ska det bakas Emmas godaste SAFFRANS BULLAR!!!

Imorgon blir det shopping i västerås
och sen blir det en bus kväll med Savis!
Allting är planerat i minsta detalj HA HA

Nej nu ska här sättas på hög musik
och så ska vi alla börja göra oss iordning!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Okej, hoppas verkligen att det blir ett bra arbete.

Jag brukar också vara sån, jag vet exakt hur jag vill ha saker och ting, men sen så skriver jag om ett ämne som är snarligt, men jag vet att det kommer gå bra men ger dig ändå ett lycka till!

2010-11-26 @ 13:39:15
URL: http://emeliitaah.blogg.se/
Postat av: Lillis

Tack detsamma <3

2010-11-27 @ 00:15:27
URL: http://ahlinarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0