plugga plugga pluuuugggaaaaaaaaaa

Är den enda som står på schemat idag.
Nästan iaf!
Snart ska jag iväg och lämna finaste på förskolan
och sen ska jag hem och plugga.
Och jag ska ge mig fan på att bli klar med
första arbetet redan idag!
För då kan jag jobba på resten av veckan.
Fick nyss tacka nej till ett pass på förskolan som jag praktiserade på
och jag hade mer än gärna åkt dit och jobbat idag mellan 9-15.
Men tors, fre, lörd och mån så jobbar jag kväll på fritidsgården.
Så jag måste verkligen försöka hinna bli klar med så mycket som möjligt
med arbeten så jag inte sitter och har ångest när jag jobbar!!!

Ja ja allting ordnar sig... ELLER HUR!!!




Min finaste Zandra & Jag ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ge mig gärna lite frågor i bloggen nu när Jag har frågestund.

2010-11-16 @ 10:51:57
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0