Tänk om...

Måste berätta om en grej som hände igår eftermiddag.
Novalie var inne i mitt och Patriks sovrum och kollade på film och lekte lite...
Sen ropade hon på oss och sa -
mamma, pappa kom och titta... SNYGGT!
Vi såg då att hon hade dragit ut de flesta lådor på våra malmbyråer,
va fint sa vi och log, och under tiden som vi står där inne med henne så
drar hon ut den sista lådan på en av byråerna högst upp, och hela byrån välter mot henne.
Allt som stod uppe på byrån ramlade ner!
Som TUR va, så han både jag och Patrik grabba tag i byrån innan den välte över henne.
Och en skål som stod uppe på byrån kraschade i golvet och gick i tusen bitar.
Och det enda som gick i mina tankar just då var
-
TÄNK OM DETTA HADE HÄNT NÄR VI INTE VAR INNE I RUMMET!
Usch det var riktigt läskigt.

Tänk om...
Tänk om...!



Stor och tung byrå!!!

Kommentarer
Postat av: Celina

Man får med någon liten grej som man ska skruva fast i väggen och sedan i byran för att de inte ska välta. Har hållit på att få byrån över mig ett X antal gånger..

2010-11-15 @ 18:14:47
Postat av: Jenni, mamma till Nova & gravid

En sån där har vi också, fast dubbelt så bred. Den är så tung så den går inte att välta tack och lov. Vilken tur att ni var där inne!

2010-11-15 @ 19:19:53
URL: http://jennisfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0