Välkomna tillbaka!!!

Ja jag vet, ni behöver inte säga något! HA HA
Men nu kör vi på den gamla bloggen igen (alltså den här)

En ny design har jag fixat också,
känns lite mer juligt =)


Tänkte ju julpynta här hemma idag
så då kan lika gärna bloggen också få bli lite pyntad ;)


Är iaf hemma och sjuk idag.
Novalie ska sova hos sina famor och gå på
Mathildas 3 års kalas ( Grattis Mathilda ♥)
Patrik ska iväg på fotbollen som är i eftermiddag.
Så jag blir ensam hemma själv och sjuk
och tänkte därför passa på att julpynta här hemma
(om jag orkar haha)
Patrik var iväg med sin pappa och inhandlade julgran och pynt till den.
Men julgranen kommer inte upp först någon dag innan julafton!
Det är en tradition!!!
Men ljusstakar och gardiner kan väl få komma upp idag.
Jag kompencerar det genom att plocka undan julen för tidigt!
Så då kan man pynta tidigt också!!! =D


Nej nu ska jag nog ta mig en dusch...
Hörs senare.

Förresten, vad tycker ni om designen???


Kommentarer
Postat av: Celina

Jag gillade den :) Som du kanske sett så kör jag också på lite vintertema just nu :)

2010-11-13 @ 13:11:58
Postat av: Jenni, mamma till Nova & gravid

Skitsnygg! :)

2010-11-13 @ 18:50:54
URL: http://jennisfamilj.blogg.se/
Postat av: Caroline

Fin design! Jag hängde upp julgardiner i köket idag ;P hade inga andra som passade de lilla fönstret. Men granen klär vi alltid den 13 dec på lucia och vår förlovningsdag :D Tradition här hemma haha.

2010-11-13 @ 21:36:30
URL: http://emmasandracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0